søndag 18. mai 2008

Brødfjøl


Etter at Martin, med eller uten vilje, unnlot å nevne brødfjøl-entusiast Jørgen BP i sitt innlegg, vil eg dedikere eit heilt innlegg til denne pioneren innan villmarkskrokketkunsten.
Til min overraskelse fann eg ingen informasjon om dette velrenomerte remediet på verken wikipedia eller CAPLEX. Då spør vi heller Alf Hellevik anno 1974:

Nynorskordboka

TILSLAGSORDARTIKKEL FRÅ NYNORSKORDBOKA (offisiell rettskriving)
brødfjøl~fjøl fjøl til å skjere brød på

Som villmarkskrokketentusiast vil eg be om at Alf, eller hans etterkomarar (han jobbar vel ikkje med denne boka fortsatt??) legg til ~ og å slå kuler opp trapp eller ulendt terreng.

Eg ser no at innlegget vart kort og svakt på innhold. Ikkje brukte eg mykje tid på å hylle Jørgen heller. Men det får heller vere. Det er tanken som teller.

No skal eg ut og spele. Fritt for grønn ball.

Ingen kommentarer: